ElektromobilitaNovinky

NIO zkracuje čekací doby na nový elektromobil o týdny

Očekávané dodací lhůty většiny modelů NIO byly dále zkráceny. Jak se u jednotlivých modelů pohybují? 

Společnost v současné době prodává v Číně šest modelů, včetně tří modelů založených na platformě NT 1.0 – ES8, ES6 a EC6 – a tří modelů založených na platformě NT 2.0 – ES7, ET7 a ET5. Od 21. listopadu budou v Evropě k přímému odkupu dostupné také ET7, ET5 a EL7 (původní ES7).

Původní  dodací lhůty všech tří modelů „866“ (ES8, ES6 a EC6) založených na platformě NT 1.0 byly 2-3 týdny po uzamčení objednávek. Čekací doba se tak v tomto případě nově zkrátila o týden.

Od 21. listopadu bude spuštěn nákup elektromobilů NIO v Evropě

Další zkrácení čekání je také u modelu ES7, která je nově 7-9 týdnů od uzamčení objednávky Původní čekací doba byla kolem 11-13 týdnů.

Co se týká vlajkového sedanu ET7, tak zde si zákazníci počkají 4-6 týdnů od uzamčení objednávek. Původní čekací doby byla 6-8 týdnů.

Před pár dny jsme vás informovali, že mnoho uživatelů sociální sítě Weibo sdílí informace o posunutí dodávky objednaných elektromobilů ET5 kvůli opatřením v souvislosti s výskytem onemocnění Covid.

Několik blogerů na sociální síti Weibo oznámilo, že jim společnost NIO odložila dodávku jejich vozu z důvodu omezení výrobní kapacity. Nicméně společnost NIO okamžitě nabídla kompenzaci ve formě NIO kreditů všem „poškozeným“ zákazníkům, což je velmi sympatické.

V Číně je stále velmi striktně dodržovaná nulová tolerance onemocnění Covid a v karanténě je několik čtvrtí v oblasti Hefei, což má přímý vliv na výrobní kapacity společnosti NIO a především na sedan ET5.

Aplikace NIO stále neuvádí očekávané datum dodání pro ET5.

Zdroj: cnevpost.com

Je mi 31 let, jsem ženatý a mám syna 🙂 Mám rád technologie, videohry a v minulosti jsem psal příspěvky zaměřené na mobilní technologie a společnost Apple pro významné české magazíny. Telefony a Apple mě pořád baví ale trochu jsem se přeorientoval i na elektromobily. Pracuji v marketingu jako SEO specialista, na značku NIO jsem poprvé narazil asi před 2 lety a od té doby pravidelně přikupuji akcie a z brandu se stává pomalu lovebrand. NIO má obrovský potenciál a do konce dekády bude jméno společnosti v podvědomí běžných lidí.

Související příspěvky

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Čeština‎English