ElektromobilitaNovinky
Trendy

Audi pravděpodobně vyhrálo soud s NIO. ES7 se bude v Evropě prodávat jako EL7

Jak jsme vás již v minulosti informovali, Audi podalo u mnichovského soudu žalobu na automobilku NIO. Žaloba tvrdí, že NIO porušuje u svých modelů ES6 a ES7 ochranné známky, které vlastní Audi na své sportovní sedany S6 a S7.

___________

Aktualizace:

Model ES7 je přejmenován na EL7 na všech evropských (německých, norských, nizozemských, švédských a dánských) jazykových mutací webu. nio.com. Na global verzi je stále pod původním jménem ES7.

___________

Na Redditu se začaly šířit informace, které byly zanedlouho potvrzeny přímo na oficiálních stránkách NIO – model ES7 se na německé verzi webu přejmenoval na EL7. Moc se neví z jakého důvodu, ale je pravděpodobné, že NIO soud s Audi prohrálo a elektromobil se musel přejmenovat, nebo přestat prodávat. Je také možné, že toto jsou pouze preventivní kroky společnosti NIO, která nechce na německé půdě, kterou ovládá Volkswagen problémy a pro jistotu tak celý model raději přejmenovala.

Neoficiální informace tvrdí, že Audi mělo zaregistrované názvy eS7 a eS6 s to pro své elektrické verze vozů S7 a S6. V realitě Audi používá pro své elektromobily názvy e-tron, ale společnost mohla mít opravdu názvy, které používá NIO zaregistrované. Jednoduše se dá řici, že Audi mělo názvy eS6 a eS7 zaregistrované dříve, než čínské NIO.

Filtr nabízených vozů v Německu:

NO

NIO začalo prodávat SUV ES7

Jak je to s modelem ES6 zatím není jasné, ale přejmenování by se modelu týkat nemělo a to z toho důvodu, že ES6 zatím nebude v Německu nabízen. U sousedů si budeme moci koupit modely EL7, ET5 a také vlajkový sedan ET7.

Je mi 31 let, jsem ženatý a mám syna 🙂 Mám rád technologie, videohry a v minulosti jsem psal příspěvky zaměřené na mobilní technologie a společnost Apple pro významné české magazíny. Telefony a Apple mě pořád baví ale trochu jsem se přeorientoval i na elektromobily. Pracuji v marketingu jako SEO specialista, na značku NIO jsem poprvé narazil asi před 2 lety a od té doby pravidelně přikupuji akcie a z brandu se stává pomalu lovebrand. NIO má obrovský potenciál a do konce dekády bude jméno společnosti v podvědomí běžných lidí.

Související příspěvky

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Čeština‎English