ElektromobilitaNovinky
Trendy

Za říjen mohlo NIO dodat rekordních 15 000 elektromoblů. Kvůli Covidu to ale nevyšlo

Tuto informaci uvádí zpráva od agentury Bloomberg. Před pár dny společnost zveřejnila „deliveries“ za říjen. Rekordu jsme se nedočkali a to zejména kvůli trvajícím Covid opatřením v Číně, které by podle všeho měli komplet skončit v březnu příštího roku. 

Společnost tak přišla až o 7 000 elektromobilů, což je přibližně 5 000 kusů elektromobilů v říjnových dodávkách. Podle údajů, které NIO zveřejnilo 1. listopadu, společnost dodala v říjnu 10 059 vozidel, což je o 7,5 % méně než v září, kdy dodala 10 878 vozidel.

Bloomberg uvádí, že nebýt Covid restrikcí, tak NIO mohlo vyrobit o 7 000 elektromobilů více a dodat rekordních 15 000 vozů.

NIO oznámí výsledky za Q3 už 10. listopadu

Společnost NIO má dva závody v Hefei v provincii Anhui. Ve zprávě z 1. listopadu citovala lokální čínská média zdroje obeznámené se situací, podle nichž se výroba společnosti NIO od poloviny října potýká s problémy.

Podle další zprávy byl nedávno uzavřen také závod F2 společnosti v NeoParku, kde byla pozastavena montážní linka vozidel. Vše by mělo trvat už jen pár měsíců a úplné rozvolnění Covid omezení by mělo nastat na začátku roku 2023, konkrétně v březnu.

Trading 212

Společnost NIO před pár dny oznámila, že finanční výsledky za předchozí kvartál, tj. za Q3 oznámí už za pár dní a to ve čtvrtek 10. listopadu. Výsledky budou oznámeny před otevřením americké burzy. Z dostupných dat již víme, že NIO v Q3 dodalo 31 607 elektromobilů. Co se dodávek vozů týče, tak ty vzrostly o 29,33 % oproti minulému roku.

Zdroj: cnevpost.com

Je mi 31 let, jsem ženatý a mám syna 🙂 Mám rád technologie, videohry a v minulosti jsem psal příspěvky zaměřené na mobilní technologie a společnost Apple pro významné české magazíny. Telefony a Apple mě pořád baví ale trochu jsem se přeorientoval i na elektromobily. Pracuji v marketingu jako SEO specialista, na značku NIO jsem poprvé narazil asi před 2 lety a od té doby pravidelně přikupuji akcie a z brandu se stává pomalu lovebrand. NIO má obrovský potenciál a do konce dekády bude jméno společnosti v podvědomí běžných lidí.

Související příspěvky

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Čeština‎English