ElektromobilitaNovinky

NIO ET7 vyhrálo prestižní německé ocenění Das Goldene Lenkrad 2022

Vlajkový sedan společnosti NIO, model ET7 včera vyhrál prestižní německé ocenění Das Goldene Lenkrad (Golden Steering Wheel) v kategorii „Střední a vyšší třída“.

NIO uvedlo evropské modely ET7, EL7 a ET5 minulý měsíc a dodávky vlajkového sedanu ET7 tak byly zahájeny 17. října. Aktuálně si tento model můžete například v Německu pronajmout přes NIO Subscription, k přímému prodeji bude elektromobil až od 21. listopadu.

NIO ET7 získalo 9. listopadu v Německu prestižní ocenění v automobilovém průmyslu, což znamená první uznání prémiového elektrického sedanu NIO v Evropě a to jen pár týdnů od uvedení na trh.

Od roku 1976 uděloval ocenění Golden Steering Wheel deník Bild am Sonntag a od roku 2009 poté časopis Auto Bild. Ocenění je věnováno nejlepším novým vozům. Získání tohoto ocenění je považováno za nejvýznamnější poctu v německém automobilovém průmyslu.

Goldene Lenkrad

Ocenění kombinuje hlasy čtenářů a odborné poroty, což z něj činí pro automobilky velice prestižní ocenění. Letos bylo vybráno 47 vozů v 11 kategoriích, přičemž v každé kategorii byli nakonec pouze tři finalisté, které hodnotila odborná porota v sérii testů na okruhu Lausitzring.

„Elektromobil NIO ET7 překvapil a přesvědčil prakticky všechny členy poroty Golden Steering Wheel,“ řekl Tom Drechsler, šéfredaktor časopisů ‚Auto Bild a Auto‘ ze skupiny Bild.

Slavnostní předání cen proběhlo v berlínském Domě Axela Springera. Ralph Kranz, generální ředitel společnosti NIO Germany, převzal prestižní ocenění z rukou Toma Drechslera, šéfredaktora automobilového časopisu AUTO BILD.

Zdroj: nio.com

Je mi 31 let, jsem ženatý a mám syna 🙂 Mám rád technologie, videohry a v minulosti jsem psal příspěvky zaměřené na mobilní technologie a společnost Apple pro významné české magazíny. Telefony a Apple mě pořád baví ale trochu jsem se přeorientoval i na elektromobily. Pracuji v marketingu jako SEO specialista, na značku NIO jsem poprvé narazil asi před 2 lety a od té doby pravidelně přikupuji akcie a z brandu se stává pomalu lovebrand. NIO má obrovský potenciál a do konce dekády bude jméno společnosti v podvědomí běžných lidí.

Související příspěvky

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Čeština‎English