ElektromobilitaNovinky

Sedan ET5 je poprvé mezi TOP 10 nejprodávanějšími sedany v Číně

NIO začalo doručovat model ET5 jen před pár týdny (30. září) a už má v Číně zajímavé prvenství. Sedan se totiž zařadil mezi 10 nejprodávanějších sedanů v Číně. 

Podle zprávy, kterou dnes zveřejnila Čínská asociace osobních automobilů (CPCA), se NIO ET5 s 1 030 prodanými kusy v říjnu umístilo na 10. místě v prodeji prémiových sedanů se základní cenou nad 300 000 juanů, což je v přepočtu 1 milion korun.

Sedan ET5 je nejlevnějším modelem v produktové řadě NIO se základní cenou 328 000 juanů před dotacemi (cca 1 milion korun) Dodávky tohoto modelu byly zahájeny 30. září, přičemž první den bylo dodáno 221 kusů.

V Evropě bude pravděpodobně nabízen i model ET5

Spoluzakladatel a prezident společnosti NIO, Qin Lihong uvedl, že očekává, že měsíční prodeje modelu ET5 překonají do jednoho roku v Číně prodeje BMW řady 3 s benzinovým motorem. Za zmínku stojí, že prodeje BMW řady 3 v Číně v říjnu dosáhly 8 438 kusů, čímž se v žebříčku CPCA umístilo na 6. místě.

Zpožděné dodání modelu ET5

Zajímavé je,  že několik blogerů na sociální síti Weibo oznámilo, že jim společnost NIO odložila dodávku jejich vozu z důvodu omezení výrobní kapacity způsobené opatřením kvůli pandemii Covid-19. Nicméně společnost NIO okamžitě nabídla kompenzaci ve formě NIO kreditů všem „poškozeným“ zákazníkům, což je velmi sympatické.

V Číně je stále velmi striktně dodržovaná nulová tolerance onemocnění Covid a v karanténě je několik čtvrtí v oblasti Hefei, což má přímý vliv na výrobní kapacity společnosti NIO a především na sedan ET5.

Zdroj: cnevpost.com

Je mi 31 let, jsem ženatý a mám syna 🙂 Mám rád technologie, videohry a v minulosti jsem psal příspěvky zaměřené na mobilní technologie a společnost Apple pro významné české magazíny. Telefony a Apple mě pořád baví ale trochu jsem se přeorientoval i na elektromobily. Pracuji v marketingu jako SEO specialista, na značku NIO jsem poprvé narazil asi před 2 lety a od té doby pravidelně přikupuji akcie a z brandu se stává pomalu lovebrand. NIO má obrovský potenciál a do konce dekády bude jméno společnosti v podvědomí běžných lidí.

Související příspěvky

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Čeština‎English