ElektromobilitaNovinky
Trendy

Uber chce do roku 2030 používat jen elektromobily

Téma příspěvku se netýká společnosti NIO ale i tak nám přišlo zajímavé ho šířit dále. Společnost Uber se před pár dny vyjádřila, že v Evropě, USA a Kanadě chce do konce roku 2030 používat pouze elektromobily.

Rok 2030 ale není finální termín přechodu na elektrickou energii pro všechny řidiče Uberu. Například v Londýně chce využívat výhradně elektromobily do konce roku 2025. Uber nedávno uvedl, že je na dobré cestě mít do konce roku 2022 v Londýně 10 000 řidičů na elektrický pohon.

V USA mohou partnerští řidiči Uberu využívat celkem výrazný slevový systém pronájmu elektromobilu u společnosti Hertz. Mohou si například pronajmout vůz Tesla Model 3 za 334 dolarů na týden (asi 8 500 Kč). Očekává se, že s rostoucím počtem uživatelů bude částka stále nižší. Uber také motivuje řidiče prémiovými elektromobily, jako jsou švédský Polestar 2 (automobilku vlastní Volvo) a Ford Mustang Mach-E.

Uber Technologies Inc. je americká nadnárodní dopravní a mobilní společnost umožňující objednání přepravy osobním automobilem. Společnost sídlí v San Franciscu v Kalifornii. Ve Spojených státech amerických funguje v kategorii „síťová dopravní společnost“.

Konec spalovacích aut v od roku 2035? Europarlament schválil návrh

Uber také nedávno spojil síly se společnostmi Rivian, Lucid Motors, Tesla a Arrival a vytvořil tak sdružení Zero Emission Transportation Association. Tato skupina usiluje o 100% prodej elektromobilů v USA do roku 2030.

Čekají nás tedy zajímavé časy. Do komentářů nám můžete dát vědět, co si celé strategii společnosti Uber myslíte.

Zdroj: insideevs.com

Je mi 31 let, jsem ženatý a mám syna 🙂 Mám rád technologie, videohry a v minulosti jsem psal příspěvky zaměřené na mobilní technologie a společnost Apple pro významné české magazíny. Telefony a Apple mě pořád baví ale trochu jsem se přeorientoval i na elektromobily. Pracuji v marketingu jako SEO specialista, na značku NIO jsem poprvé narazil asi před 2 lety a od té doby pravidelně přikupuji akcie a z brandu se stává pomalu lovebrand. NIO má obrovský potenciál a do konce dekády bude jméno společnosti v podvědomí běžných lidí.

Související příspěvky

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Čeština‎English