ElektromobilitaNovinky

NIO uzavírá partnerství s Dirac, ET7 bude mít špičkové audio

NIO oznámilo novou spolupráci se společností Dirac, která se zaměřuje na špičkové digitální audio systémy. Technologie bude použita v modelu ET7 a to také pro Evropu a USA.

Model ET7 má konkrétně využívat Dirac Opteo™ Professional, což je nejpokročilejší řešení společnosti Dirac. NIO ET7 má standardní konfiguraci 23 reproduktorů a 20 výstupních kanálů zesilovače o celkovém výkonu 1000 W. Čtyři hlavní kanály jsou tvořeny výškovými, středovými a basovými reproduktory ve třech jednotkách, subwooferem a čtyřmi reproduktory horního kanálu.

„Ve společnosti NIO jsme chtěli u modelu ET7 poskytnout dokonalý zvukový zážitek – aby cestující na všech sedadlech mohli poslouchat hudbu, jako by byli v koncertním sále,“ říká Danilo Teobaldi, viceprezident pro inženýrství společnosti NIO. „Postavili jsme nejlepší možný zvukový systém pro ET7 a poté jsme se obrátili na Dirac a jeho špičkovou digitální optimalizaci, abychom výkon posunuli na ještě vyšší úroveň. Spolupráce se společností Dirac nám pomohla zajistit, aby si naši uživatelé mohli vychutnat nejlepší automobilový zvukový systém na trhu.“

NIO Dirac

NIO vstoupí s modelem ET7 již behěm pár týdnů do Německa a poté do Švédska, Dánska a Nizozemska. Ve všech těchto státech bychom se špičkového zvuku v ET7 od Diracu měli dočkat. Dle různých průzkumů má zatím nejlepší audio systém v elektromobilech společnost Tesla. Jsme tak opravdu zvědaví, jak moc dobré audio u ET7 bude a zda předčí i americkou konkurenci.

 

Zdroj: audioxpress.com

Je mi 31 let, jsem ženatý a mám syna 🙂 Mám rád technologie, videohry a v minulosti jsem psal příspěvky zaměřené na mobilní technologie a společnost Apple pro významné české magazíny. Telefony a Apple mě pořád baví ale trochu jsem se přeorientoval i na elektromobily. Pracuji v marketingu jako SEO specialista, na značku NIO jsem poprvé narazil asi před 2 lety a od té doby pravidelně přikupuji akcie a z brandu se stává pomalu lovebrand. NIO má obrovský potenciál a do konce dekády bude jméno společnosti v podvědomí běžných lidí.

Související příspěvky

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *