ElektromobilitaNovinky

NIO vstoupí do Německa v Q4 2022 s modelem ET7

NIO zahájilo expanzi do Evropy koncem roku 2021 a jako první stát si společnost vybrala Norsko. Už z toho důvodu, že Norsko jde elektromobilům hodně naproti a stát dává lidem velice štědré dotace. NIO nyní v expanzi pokračuje a elektromobily NIO již brzy uvidíme v sousedním Německu, kde se plánuje vybudovat i infrastruktura v podobě stanice Power Swap. Tyto informace prozradil manažer NIO, Hui Zhang.

„V Německu zahájíme ve čtvrtém čtvrtletí prodej prvního vozu, sedanu ET7,“ uvedl viceprezident skupiny Hui Zhang.

Zhang také sdělil, že stejně jako ostatní automobilky, má i NIO problémy s výrobou. Problémy se týkají zejména nedostatku bateriových článků, cen samotných baterií a také chybějících čipů. I tak ale NIO produkuje rekordní počet elektromobilů.

Podle manažera NIO již v šanghajské centrále skončila pandemická výluka, což v červnu umožnilo dosáhnout rekordních dodávek. NIO dodalo téměř 13 000 elektromobilů, což je o 60 % více než ve stejném období v roce 2021. Druhé čtvrtletí bylo s 25 000 elektromobily o 14,4 % vyšší než v roce 2021. Od svého založení v roce 2014 prodalo NIO více než 200 000 vozidel.

Srovnání Tesla Model S Long Range (2021) a NIO ET7 150 kWh

Společnost aktuálně vyrábí auta ve dvou továrnách v Číně a NIO neplánuje rozšíření výrobních závodů do Evropy, takže veškerá vozidla, která budou v Evropě jezdit, budou dovážena z Číny.

NIO ET7

Model ET7 je luxusní sedan s dojezdem až 1 000 km a maximální rychlostí 200 km/h. Z 0 na 100 km/h vás vyveze za 3,9 vteřiny a to vše díky výkonu až 653 koní. Elektromobil se prodává v několika verzích dle kapacity baterie. Zatím nejsou dostupné žádné informace ohledně verze prodávané v Německu.

 

Zdroj: dailynewshack.com

Je mi 31 let, jsem ženatý a mám syna 🙂 Mám rád technologie, videohry a v minulosti jsem psal příspěvky zaměřené na mobilní technologie a společnost Apple pro významné české magazíny. Telefony a Apple mě pořád baví ale trochu jsem se přeorientoval i na elektromobily. Pracuji v marketingu jako SEO specialista, na značku NIO jsem poprvé narazil asi před 2 lety a od té doby pravidelně přikupuji akcie a z brandu se stává pomalu lovebrand. NIO má obrovský potenciál a do konce dekády bude jméno společnosti v podvědomí běžných lidí.

Související příspěvky

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *