Novinky

NIO uvedlo na trh AR brýle a posouvá tak hranice zábavy ve vozidle na novou úroveň

Čínský výrobce elektromobilů NIO uvedl ve spolupráci se startupem Nreal brýle pro rozšířenou realitu NIO Air AR Glasses. Spolucestující se už nikdy nebudou nudit. 

Také se vám někdy stalo, že při hodně dlouhé cestě jste se jako pasažéři v autě nudili? A obrazovka v hlavové opěrce řidiče či spolujezdce je pro vás moc malá? S tímto problémem chce bojovat i NIO a zdá se, že se to firmě povedlo. Nové AR brýle jsou totiž něco, co jsme u jiných automobilek neviděli a úroveň zábavy ve vozidle se posouvá na zcela novou úroveň.

Pomocí brýlí můžete sledovat filmy, hrát hry, ale také ovládat určité systémy elektromobilů NIO. Brýle simulují zážitek podobný 130 palcové (330 cm) Full HD, tj. 1080p obrazovce s Dolby Atmos. Brýle NIO Air AR jsou v omezeném množství k dispozici v předprodeji od 5. září od 10:30 v internetovém obchodě NIO App. Zaváděcí cena je aktuálně 2 299 juanů (asi 8 000 Kč) a NIO je začne dodávat koncem září. Co z nejnovějších informací víme, tak produkt je dostupný zatím jen v Číně. Společnost popisuje brýle AR jako nezbytnou součást svého panoramatického digitálního kokpitu PanoCinema.

Pokud jde o obsah, NIO poskytne uživatelům téměř 200 3D filmů a více než 260 filmů s technologií Dolby Atmos, které si na brýlích můžete pustit.

Zajímavé také je, že se jedná o jediný produkt brýlí pro rozšířenou realitu na světě, s funkcí proti otřesům ve vozidle. Technologie proti otřesům a oslnění, kterou společně vyvinuly společnosti NIO a Nreal, je založena na multimodální fúzi vnímání brýlí a senzorů kokpitu a dokáže uživatelům poskytnout pohodlný zážitek ze sledování během řízení vozidla.

Neznámé, maskované NIO – zřejmě upgradovaná verze ES8 nebo nepředstavená ES9

Zdroj: pandaily.com

Mám rád technologie a nové věci, v minulosti jsem psal články zaměřené na společnost Apple pro velké české magazíny, v posledních pár letech jsem se ale přeorientoval na elektromobily. Pracuji v marketingu se zaměřením na SEO. Na NIO jsem poprvé narazil asi před 2 lety a od té doby pravidelně přikupuji akcie. Dle mého názoru má NIO obrovský potenciál a do konce dekády bude brand společnosti v podvědomí běžných lidí.

Související příspěvky

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Back to top button

Používáte blokování reklamy

Pokud chcete web používat, vypněte si prosím AdBlock nebo jiný blokátor reklamy. Děkujeme.