ElektromobilitaNovinky

William Li přiletěl do San Francisca. Hledá prostory pro první NIO House v USA

Generální ředitel společnosti NIO navštívil San Francisco a hledal potenciální prostory pro první americký NIO House.

Před několika dny na Twitteru kolovala fotografie generálního ředitele NIO, Williama Li s vedoucím oddělení nemovitostí společnosti NIO, Scottem Lifschultzem. Tito dva zástupci NIO se sešli z jednoduchého důvodu – postupně procházeli několikapatrové budovy a hledali nejlepší místo pro budoucí NIO House.

CEO také navštívil Silicon Valley, kde má NIO své výzkumné a vývojové centrum.

Fotografie byla pořízena ve středu 17. srpna a to na adrese 48 Stockton St. v San Franciscu v USA.. Lokalita je vzdálena necelý kilometr od slavné části Chinatown a je velmi žádanou oblastí v segmentu luxusních obchodů.

Dle údajů ur San Francisco Permit Data je v současné době nájemcem budovy přední soukromá realitní společnost Strada. Podle webových stránek společnosti se tato firma „věnuje výhradně investičním, developerským a poradenským službám“.

NIO vstoupí do USA v roce 2025, první Battery Swap stanice bude už tento rok

Nový koncept prodeje

NIO house je nový koncepční obchod a místo, kde se mohou setkávat aktuální majitelé vozů NIO a ti, kteří koupení tohoto elektromobilu teprve zamýšlejí. Na místě se dozví všechny podstatné informace a od NIO je to velice zajímavý krok minimálně v tom, že se zde buduje určitá komunita lidí kteří používají stejný produkt a sdílí se zde uživatelská zkušenost. Uživatelé či budoucí zájemci se tak mohu seznámit s hodnotami značky a celkově kulturou brandu.

Zdroj: eletric-vehicles.com

Je mi 31 let, jsem ženatý a mám syna 🙂 Mám rád technologie, videohry a v minulosti jsem psal příspěvky zaměřené na mobilní technologie a společnost Apple pro významné české magazíny. Telefony a Apple mě pořád baví ale trochu jsem se přeorientoval i na elektromobily. Pracuji v marketingu jako SEO specialista, na značku NIO jsem poprvé narazil asi před 2 lety a od té doby pravidelně přikupuji akcie a z brandu se stává pomalu lovebrand. NIO má obrovský potenciál a do konce dekády bude jméno společnosti v podvědomí běžných lidí.

Související příspěvky

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *