ElektromobilitaNovinky
Trendy

NIO spustilo v Norsku online konfigurátor pro ET7. Sedan tak doplní luxusní ES8

Společnost NIO dnes spustila na své norské mutaci webu online konfigurátor. V něm si zájemci z Norska mohou nakonfigurovat svoji vysněnou ET7. Aplikace je dostupná také z České republiky, takže si konfigurátor můžete vyzkoušet.

Cena elektromobilu začíná od 579 000 NOK (asi 1 350 000 Kč) za ET7 se službou BaaS a zájemci mají na výběr z dvou verzí – s 75 kWh baterií (Standard) a také se 100 kWh (Long). Akumulátor se 150 kWh kapacitou by měl být dostupný později.

NIO ET7 cena

NIO ET7 s největší baterií bez služby BaaS tak vyjde v základu na 739 000 NOK, což je asi 1 700 000 Kč. Pro lepší přepočet je 1 NOK asi 2,3 CZK.

Dojezdy jsou poté následující:

NIO ET7

V aplikaci si také volíte barvu vozu a máte na výběr až z šesti odstínů. Velice pěkně je zpracovaný pohled do interiéru, kde vám NIO nabízí hned tři barvy – černý, bílý a béžový interiér. V dalších krocích si můžete zvolit například vhodné pneumatiky, tažné zařízení, asistena NIO Mate 2.0 a brzdy.

NIO ET7

Konfigurátor naleznete na odkazu ZDE.

Model ET7 je luxusní sedan s dojezdem až 1 000 km dle CLTC a maximální rychlostí 200 km/h. Z 0 na 100 km/h vás vyveze za 3,9 vteřiny a to vše díky výkonu až 653 koní. Elektromobil se prodává v několika verzích dle kapacity baterie – 75, 100 a časem také 150 kWh akumulátor. V Norsku dosud NIO prodávalo pouze jeden model a to luxusní SUV ES8, nyní ho tak model ET7 doplňuje. Sedan ET7 bude také dostupný v Německu, Dánsku a Švédsku, kam chce NIO expandovat ještě tento rok.

NIO vstoupí do Německa v Q4 2022 s modelem ET7

Je mi 31 let, jsem ženatý a mám syna 🙂 Mám rád technologie, videohry a v minulosti jsem psal příspěvky zaměřené na mobilní technologie a společnost Apple pro významné české magazíny. Telefony a Apple mě pořád baví ale trochu jsem se přeorientoval i na elektromobily. Pracuji v marketingu jako SEO specialista, na značku NIO jsem poprvé narazil asi před 2 lety a od té doby pravidelně přikupuji akcie a z brandu se stává pomalu lovebrand. NIO má obrovský potenciál a do konce dekády bude jméno společnosti v podvědomí běžných lidí.

Související příspěvky

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Čeština‎English